Allereerst natuurlijk heel vervelend dat jouw bestelling niet goed bij je is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Het grote nadeel van onze mooie glazen potten is dat ze erg kwetsbaar zijn. Samen met onze bezorgpartner Dynalogic doen we er alles aan om onze potten een lang leven te geven, maar helaas raakt er wel eens iets beschadigd. Pas daarom altijd op bij het uitpakken van de tassen. Check de pot ook even op beschadigingen voordat je het product gebruikt.
Als er een pot of fles kapot is gegaan*, vul dan ons contactformulier in. Natuurlijk vergoeden we het statiegeld en eventueel ook het product indien dit onbruikbaar is geworden. Kies in het contactformulier voor 'Ik ben klant bij Pieter Pot' en daarna voor 'Bezorgen'. De rest wijst zich vanzelf. Onze klantenservice helpt je verder!
Het kapotte glas mag gewoon in de glasbak. Als de siliconen ring onbeschadigd is, ontvangen we deze wel graag terug bij jouw volgende bestelling.
*Hetzelfde geldt voor potten of flessen die open zijn gegaan of hebben gelekt.