Ja, dit kan. Je ontvangt van ons een e-mail met het onderwerp 'Afspraakbevestiging'. In deze e-mail vind je een button Afspraak onder het kopje 'Afspraakmoment' die de mogelijkheid biedt om het bezorgmoment te wijzigen. Je kunt het moment wijzigen tot 23:00 uur voorafgaand aan de bezorgdag.
Heb je ook verse producten besteld, zoals groente of fruit? Houd er dan rekening mee dat de kwaliteit van deze producten achteruit kan gaan als jouw bestelling langer onderweg is. We kunnen je geen vergoeding voor de producten aanbieden als je de levering zelf naar een later moment hebt verplaatst.
Mocht de bezorger jou niet thuis treffen bij de eerste afleverpoging, dan zal de bezorger jouw bestelling proberen bij één van je buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, dan wordt de tweede afleverpoging automatisch voor de volgende dag ingepland. Ook ontvang je opnieuw een e-mail van ons waarmee je dit moment kunt wijzigen.
Mocht je bij de tweede afleverpoging opnieuw niet thuis zijn, dan gaat jouw bestelling terug naar ons magazijn.
Omdat onze potten (nog) niet geseald zijn, kunnen we ze bij terugkomst niet meer terug in de verkoop nemen. Dat is natuurlijk zonde! We vragen je daarom de bezorgmomenten goed te plannen.