Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Potje Service Helpcenter
Producten Hoe het werkt Stel een vraag

Waar gaat je vraag over?

  1. Potje Service
  2. Producten
  3. Groente & fruit
  • Waar komen de groenten en het fruit vandaan?
  • Is er ook biologisch groente en fruit verkrijgbaar?
  • Komen er nog meer soorten groente en fruit in het assortiment?
  • Wat doe ik als een of meerdere versproducten in mijn levering beschadigd zijn?
  • Kunnen jullie de kwaliteit van de versproducten nog garanderen als ik mijn bezorgafspraak wijzig?
  • Mijn bezorgmoment is door Pieter Pot of Dynalogic uitgesteld, hierdoor wordt de kwaliteit van mijn versproducten niet meer gegarandeerd. Wat nu?
  • Het groente en fruit is On the way to PlanetProof gecertificeerd, wat houdt dat in?

Staat jouw vraag er niet tussen?

Of heb je een opmerking of probleem? Neem contact met ons op!

Contactformulier

Contact

We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Vragen en/of problemen rondom bezorging komen bij ons altijd gelijk aan bod!

  • Mail

    Vul het formulier in.

  • Adres

    Pieter Pot BV

    Kratonkade 25

    3024 ES Rotterdam

  • Chat

    Elke werkdag online van 10:00 tot 16:00u.

    Klik rechts onderin op de 'Help' button.

Menu

  • Home
  • Pieter-pot.nl
  • Werken bij Pieter Pot
  • Privacy beleid
  • Algemene voorwaarden

Pieter Pot

Pieter Pot bezorgt jouw boodschappen in mooie glazen potten. Pot leeg? Dan vullen we hem opnieuw. Zo maken wij het leuk en makkelijk om boodschappen te doen zonder al die onnodige (plastic) verpakkingen. Dat is lekker, toch?