-
Waar komen de groenten en het fruit vandaan?
-
Is er ook biologisch groente en fruit verkrijgbaar?
-
Komen er nog meer soorten groente en fruit in het assortiment?
-
Wat doe ik als een of meerdere versproducten in mijn levering beschadigd zijn?
-
Kunnen jullie de kwaliteit van de versproducten nog garanderen als ik mijn bezorgafspraak wijzig?
-
Mijn bezorgmoment is door Pieter Pot of Dynalogic uitgesteld, hierdoor wordt de kwaliteit van mijn versproducten niet meer gegarandeerd. Wat nu?
-
Het groente en fruit is On the way to PlanetProof gecertificeerd, wat houdt dat in?
Staat jouw vraag er niet tussen?
Of heb je een opmerking of probleem? Neem contact met ons op!
ContactformulierContact
We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk. Vragen en/of problemen rondom bezorging komen bij ons altijd gelijk aan bod!
-
Mail
Vul het formulier in.
-
Adres
Pieter Pot BV
Kratonkade 25
3024 ES Rotterdam
-
Chat
Elke werkdag online van 10:00 tot 16:00u.
Klik rechts onderin op de 'Help' button.